[slikom] Re: EmisijaBeograd 202-internet i mi

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Sep 2005 00:15:59 +0200

E pa vidite Sarajevo je za sad u naj povoljnijem polozaju sto se tice Adsla
i kablovske. Sta mislite kod nas kablovska naj tanji paket kosta 30 km s tim
da imamo ogranicenja mjesecnog od 3 gb downloada i uploada a naj jaci paket
od 9 gb koji ja imam download i upload kosta 65 km sto je vise nego povoljno
ali vjeruj te da mogu dao bih vam svoj net ali sta cu kad ne zivite u
Sarajevu. Bilo bi mi zaista drago da ste svi ovdje.