[slikom] EmisijaBeograd 202-internet i mi

  • From: "Nestorovic Vesna" <nvcoka@xxxxxx>
  • To: <belistap@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Sep 2005 15:18:56 +0200

Po¹tovani,
U noænom programu Beograda 202, u Horizontali pod nazivom

              "LJUDI SA VAMA RAZLICITI  pozivamo Vas da razgovaramo

Predsedniko upravnog odbora Centra  za razvoj Interneta  Sloobodanom
Markoviæem.

    Na¹a tema veèera¹nje emisije  je

Predstavljanje nacrta Strategije razvoja informacionog dru¹tva

. Informaciono-komunikacione tehnologije i usluge povezane sa njima

 upotrebljavaju se u sve vi¹e segmenata svakodnevnog ¾ivota,

 transformi¹uæi na¹e dru¹tvo u dru¹tvo zavisno od informacija tj. od

 moguænosti da se informacije primaju, prave i prenose. Izmenjeni naèin

 svakodnevnog op¹tenja i rada pred nas je neminovno postavio èitav niz

 novih izazova, kao ¹to su regulisanje prava pristupa elektronskim

 informacijama, garantovanje slobode komuniciranja i izra¾avanja u

 elektronskom svetu, za¹tita privatnosti, sankcionisanje elektronskog

 kriminala, reformisanje dr¾avne uprave pomoæu informacionih

 tehnologija itd.

 Imajuæi u vidu da su promene koje vode ka informacionom dru¹tvu

 neminovne i da im se treba prilagoditi na najbolji moguæi naèin,

 Ministarstvo za nauku i za¹titu ¾ivotne sredine, uz podr¹ku

 kancelarije UNDP u SCG i pod pokroviteljstvom Fonda za otvoreno

 dru¹tvo, pokrenulo je poèetkom 2005. godine proces formulisanja

 sveobuhvatne Strategije razvoja informacionog dru¹tva u Srbiji.

 Ministarstvo je u okviru ovog procesa formiralo ekspertsku radnu

 grupu, koja je tokom proteklih meseci uoblièavala tekst nacrta

 strategije.

> Smatrajuæi da je sektor civilnog dru¹tva neophodan i nezaobilazan

> faktor svakog demokratskog procesa koji (re)defini¹e dru¹tvene odnose,

> Centar za razvoj Interneta i Centar za prouèavanje informacionih

> tehnologija Beogradske otvorene ¹kole odluèili su da iniciraju uèe¹æe

> predstavnika graðanskog dru¹tva u konsultativnom procesu rada na

> formulisanju strategije.

> Pored javne rasprave, organizovane  u formi okruglog

stola, diskusija o nacrtu strategije biæe voðena sve do kraja

septembra 2005. i putem elektronskog foruma na adresi

http://www.bos.org.yu/cepit/strategija/

 Zakljuèci i preporuke iz javne rasprave biæe objedinjeni u dokumentu

 koji æe biti dostavljen Ministarstvu za nauku i za¹titu ¾ivotne

 sredine i radnoj grupi za izradu strategije.

 Centar za razvoj Interneta i Centar za prouèavanje informacionih

 tehnologija Beogradske otvorene ¹kole pozivaju sve zainteresovane

 organizacije i graðane da se ukljuèe u proces javne rasprave

 Strategije razvoja informacionog dru¹tva u Srbiji i tako doprinesu

 usvajanju dokumenta koji æe obezbediti za¹titu interesa graðana Srbije

 i ispuniti njihova oèekivanja.

  Koja su na¹a oèekivanja i da li smo i mi imali neki od predloga sa kojim bi
mogli da promenimo  kao i utièemo na odluke koje bi  OSI olak¹ale kori¹æenje
interneta? Ovo je samo jedno od pitanja na koje smo ostajali bez odgovora .

O ovome æemo saznati  ne¹to vi¹e  ako ostanete i noæas sa nama

uz  program Beograda 202 i emisiju

                        "LJUDI SA  NAMA"

    Nemojte zaboraviti na novu  rubriku

                "PISI DA BIH TE VIDELA" gde ce se èitati i va¹e poruke.

Poruke mo¾ete slati na  e-mail

nvcoka@xxxxxx

ili direktno

na liste SLIKOM, HAJDE DA, SHARE-SEE, DUNAV i BELI STAP.

    Sadrzaj emisije mozete obogatiti ako se direktno ukljucite u toku emisije
na tel:  011-3249-202 ili 011-3229-701.

Svaki va¹ e-mail  koji uputite u istom danu æe se proslediti gostima iz

predhodne emisije, tako da i oni koji se ne mogu ukljuèiti u program mogu

na svoje  pitanje dobiti odgovore vezane za temu emisije koju smo

obraðivali. Sve poruke koje ¾elite da  proèitamo  u veèera¹njoj emisiji

mo¾ete slati do 23:30h i one æe biti u  programu.

 Ne morate pisati i striktno se dr¾ati teme, pi¹ite, predla¾ite,

kritikujte, i predstavite ono sto vi mislite da treba, jer ovo je va¹a

emisija.

Hvala svima na saradnji

AUTOR I VODITELJ

    Vesna Nestorovic