[slikom] Re: EmisijaBeograd 202-internet i mi

  • From: Saša Grbić <sasagrbic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Sep 2005 22:36:32 +0200

Pozdrav tebi Viktore i svima vama ostalima. Kada gledam cijene interneta, bilo
wireless, bilo dial-up, bilo adsl, bilo cable, vi imate dzaba internet. Kod nas
je ovdje internet straaaasno skup. Kako nesto cujem cijene ce ici jos gore. Ako
to bude ja definitivno vadim modem iz racunara i cekam neku priliku da do ove
moje selendre dodje neki broadband internet, tako da... trebas da budes
zadovoljan.
  From: "Nestorovic Vesna" <nvcoka@xxxxxx>