[slikom] Re: Dezinfekcija racunara

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Aug 2004 08:22:35 +0200

              Dobro jutro listeri,
               Zdravo Tradi!

     Uredu, predostroznost treba da postoji uvek. Ja nisam bio sumnjicav jer
mi je to napisao Shown, koji kaze da ima Pandu a da ja mogu da posetim taj
sait, jer sam mu se pozalio da mi se nesto ne zeljeno desava preko Inter
neta i skupljanja poste. U svakom slucaju se pridruzavam tvojim iskusnijim
savetima, i listeri prvo skocite pa kazite hop! Pozdrav
             Milan