[slikom] Re: Da li neko zna?

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Aug 2004 08:10:33 +0200

              Zdravo još jedan put,

   Ok, hvala za info. Nisam bio siguran oko ovih stvarcica, ali te molim da
napišeš ako ti se da malo više. Zanima me Ad-aware i njegova instalacija i
da li ima slobodan software za njega. Kako sam prešao na Broad Band
konekciju imam problema pretpostavljam upravo takve prirode jer mi neko
uporno nudi neke nove Hardware i software za njih. Jos jednom, Puno hvala za
info. Pozdrav
          Milan