[slikom] Re: Dezinfekcija racunara

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Aug 2004 00:36:43 +0200

     Zdravo Milane, pozdrav za sve!

Mozda ovo radi i dobro, ja sam posjetio ovaj link i oni kazu bas tako. Oni koji
prvi put posjecuju ovaj link morace skinuti 1,5 MB da bi ovo radilo kako ovdje
pise.
Ja sam malo sumnjicav na ove sajtove koji rovare po mom kompjuteru mada mi to
mozda neki i rade a da ja i ne znam. Nisam bas siguran sta mogu naci na mom
kompjuteru a posebno ako vide kakav  hardver imam. Mozda se ipak neko i zadrzi
jer ce da pomisli da se radi o nekom muzejskom primjerku.
Postoje ovakvi slicni sajtovi koji provjeravaju i koje sinteze imate
instalirane i da li su drajveri za njih najnoviji. To se u istinu odnosi na MS
TTS.
Ali kako oni mogu da mi uzmu, viruse, konjice i slicno, oni mi ga mogu i
ostaviti.
Ovdje bi rado ispricao jedan dogadjaj sa mojom prijateljicom koja ima sina od 4
godina.
Tako on priupita majku:
Mamice, mamice a kako se radjaju djeca? Kuda ona izlaze iz stomaka.
Majka objasni i nakon nekoliko sekundi sin opet pita:
Mamice, mamice a kuda je dijete uslo u stomak.
Majka na trenutak zastade pa rece:
Tu gdje dijete izlazi tu je i uslo.

Poruka je jasna, mada ovo moze da bude samo sumnja i nista vise. Ipak ko voli
neka izvoli ali neka kasnije ne kuka.

Gradimir

Milan:
"...      Druzeci se sa jednim Amerosom saznao sam za jedan sait na kome se
moze ocistiti racunar od svih gluposti i virusa.Taj prijatelj mi kaze da ovaj
AV program ima definiciju 80000 virusa, a zove se Panda. Ako neko ima problema,
ili sumnju da u svome kompjuteru ima koga konjica ili virus treba da ode samo
na sledeci sait i klikne na, Scan your PC, i Panda ce pokupiti sve viruse iz
vasega racunara. Link je:

http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

   Srecno i ne trebalo vam. Pozdrav ..."