[slikom] Re: Da malo zakomplikujemo u vezi englesko-hrvatski rjecnik

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Nov 2013 22:39:10 +0100

    Zdravo Borise,

    Pa ti ga zakomplikova još na startu, kako misliš stići do kraja za ovu
opciju. Pa ako imaš dvije mogućnosti da pritisneš zajedno ili da makneš
prste pa onda pritisneš X, zar je teško isprobati koja opcija radi? Ja
napisah da se potrudiš i napišeš šta ne znaš a ti ne znaš ni šta su
višeslojne prečice.
    Višeslojne prečice se uvijek pritišću iz dva puta, iz dva koraka. To
znači: Insert+razmak, onda skloniš prste pa vratiš prst i pritisneš slovo
x. Pazi da ne napraviš grešku jer ako pritisneš slovo, l, zaključaćeš sebi
tastaturu i nećeš više moći da pišeš poruke.
    Inače, moj Borise zamoljen sam u privatnoj poruci da na ovu temu ne
pišeš više od 3 poruke, ako ovako nastavimo, nećeš ovo riješiti ni u 15
poruka. Sačekaj, da nađem vremena i napišem kompletan tekst.

    Pozdrav, Gradimir

From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: Da malo zakomplikujemo u vezi englesko-hrvatski
rjecnik

Pozdrav! Da li insert+razmaknicu stisnem zajedno, a nakon toga da li trebam
maknuti prste s tih tipaka i stisnuti tipku x ili moram zajedno stisnuti
insert+razmak+x?

Boris