[slikom] Da li je neko razmišljao?

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Aug 2004 22:08:05 +0200

             Pozdrav svima na listi,

   Nedavno sam formirao novi kompjuter. Pored svih onih redovnih instalacija
Win XP Profesionala i podesavanja za razne programe pa i za JAWS 50, Nai¹ao sam
na jedan problem. Kod Win 98 se je racunar kada se podigne operacioni sistem
JAWS javljao iz Desk topa. Kod Win XP, to nije slucaj, jedino kao na lutriji
ako ti se dogodi sreca pa bude¹ izvucen. Znaci samo po nekada se desi da se
JAWS javi sa Desk topa. Obicno se mora PC kursor rutirati do JAWS kursora kako
bi PC kursor poceo da funkcioni¹e. Zna li neko re¹enje da se PC kursor, kada se
podigne operacioni sistem nadje uvek bez intervencije na Desk topu? Prijatno
vece vam zeli
           Milan

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr