[slikom] Re: Da li je neko razmišljao?

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Sep 2004 13:12:37 +0200

            Pozdrav svima,

     Nijaze, i svima drugima hvala koji su napisali konstruktivne diskusije,
ali bih zamolio one koji znaju samo da ukljuce i iskljuce racunare da uce i
prate diskusiju, a ne da pisu nebuloze karikiram, da covek ima dve noge; To
valjda i vrapci znaju. Tacna je stvar da ovo i nije neki od vecih problema,
ali sam voleo da znam, zasto se u Win 98 kursor bez ikakve dodatne
intervencije nadje na Desk topu, dok se u Win XP to ne dogadja. Verovatno i
ne bih obratio na to paznju da se povremeno kursor ne pozicionira na Desk
topu. Pretpostavka je da mnogi ovo neznaju kao i ja. drugarski pozdrav
              Milan