[slikom] Re: CPU overclock

  • From: "Darko Milosevic" <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Aug 2004 19:19:38 +0200

Evo da dodam nesto na Nesine recu. Nesa je u pravu, ja nisam rekao da je to
neophodne i da to uopste treba raditi. Naravn ni sam to ne bih uradio pa ni
vama ne preporucujem da overklokujete procesor. Na starijim masinama na
kucistu je postojao mali prekidac koji se nazivao Turbo, a on je sluzio da
ubrza procesor za nekoliko MHZ. Ali mu nije povecavao napon i temperaturu, a
i ako je to je bilo propisano i za njega podnosljivo. A sada nesto licno za
nesu. Zaista si smesno ovo rekao kupite procesor ili pripremite novac pa se
igrajte majstora. Naravno da slep covek nikada ne moze prvenstveno sam ovo
raditi, a i vecina korisnika racunara se nebi trebala usuditi da svasta
proba. Veliki pozdrav Darko.

Darko Milošević
Computing Doctor.
Ulica:Šesta lička divizija 67.