[slikom] Re: Back up i greske

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Aug 2004 15:57:03 +0200

Heh, Viki, s tvojim kompom i svima koji su ti u blizini vjecni problemi:)))
Ne savjetujem nikakav poseban probram za backup, jer pretpostavljam da bi
htjela da su ti ti dokumenti na CD-u citljivi cim ga ubacis unutra, i nadam
se da si ga na taj nacin pokusala zaprzit i prvi put, dakle, kroz Nero.
Probajte jos jednom, ali na sljedeci nacin. Kad ti rodjak otvori Nero, ako
se radi o 5.x.x.x. verziji nek odmah iskljuci Wizard i predje u normalni
nacin rada. Ako se radi o 6.x.x.x. verziji, nek ne ide kroz Nero Express
nego kroz Nero Burning Rom aplikaciju.
Kad se pojavi 'New Compilation' prozor, odaberite s lijeve strane 'CD-ROM
ISO' ikonu, a s desne ima nekoliko tabova. Bitni su ovi: 'Multisession'
stavite na 'No multisession', 'ISO' stavite na 'Standard ISO, Mode 1' i na
tabu 'Burn' oznacite 'Finalize CD' i na combo boxu ispod brzine
'Track-At-Once' opciju. Zatim kliknite na 'New' skroz desno gore.
Sad, kad su se otvorili i 'File browser' i 'Compilaton window', s desne na
lijevu stranu prebacite zeljene dokumente, stavite LABEL po zelji i negdje u
menijima 'File' ili 'Recorder' (ovisno o verziji', odberite 'Write CD'
opciju i onda na sljedecm prozoru 'Burn'
Uz ovakvo pecenje ja stvarno nikad nisam imao problema ni s kvacicama ni
pticicama ni mravima:). Ako slucajno ne uspije, onda stvarno provjeri te
dokumente da li rade i na laptopu, jer, moguce je da je doslo i do neke
greske pri prebacivanju.
Pozdrav i stavljam jos jedno pivo na tvoj racun:)