[slikom] Re: Back up i greske

  • From: "Violeta Pecic" <goco@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Aug 2004 15:35:23 +0200

     Caos Gordane

Nisam htela previse da detaljisem u prethodnoj poruci. Ali, evo pokusacu sto
je moguce krace da objasnim:
Nedavno sam kupila rezac, ali iz nekih razloga moj racunar ga nije
prihvatio. Iskoristila sam rodjaka koji je trenutno tu, pa posto nismo imali
kablo da povezemo PC i Lap top, on je moje dokumente uz pomoc stick-a preneo
na svoj lapi-topi na kom ima rezac.Ostatak price je poznat iz prethodne
poruke.
E da, posto smo narezivali i MP3, znam da je koristen Nero,, ali nisam
sigurna sta se desavalo prilikom back up-a. Trenutno to ne mogu da proverim.
Savetujes li mi mozda nekakav poseban programcic za pravljenje back up-a?

Mahalice