[slikom] Re: Back up i greske

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Aug 2004 15:11:07 +0200

Pozdrav Viki
mislim da tvoj problem nije u kvacicama i krovicima. Mislim da bi ti jedan
dobar Scandisk ili Norton Disk Doctor dobro posluzio u ovoj situaciji. No,
samo da provjerim jesam li dobro shvatio. Sa desktopa si dokumente prebacila
na laptop. Kako? Zatim si sa laptopa to isla zarostiljat na CD. Standardnim
przenjem ili nekim backup programom?
Mozes mi ovo i na PVT odgovorit, ako ostatak liste nije zainteresiran za
dulju debatu i razmisljanje naglas.:)
Pozdrav