[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Aftonbluddret lånar av Asimov

  • From: Mikke Schirén <mikkeschiren@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 Sep 2011 15:29:12 +0200

Anna,

Jag går efter NE:s definition - jämlikhet, alla individers lika värde.
I politiska sammanhang avser termen ibland även individernas lika
inflytande och lika sociala förhållanden.

/mikke

ps. Ahrivid, om du skulle kunna visa upp något som  helst som stöder
dina teser istället för att du presenterar åsikter så skulle jag ta
det du säger i det här sammanhanget på allvar. Men det gör du inte.
Därför tar jag det inte på allvar. ds.