[SKRIVA] Re: Rec: Avatar - Om 3d-effekten

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Dec 2009 17:33:37 +0100

Till Torbjörn:
  Jag tror iofs inte att handlingen spolieras av tråden. (Jag har iaf inte sagt
hur det slutar. Bara talat om en "slutstrid" - utan att säga utgången! Att det
är en slutstrid kan man dock räkna ut på förhand, så det är ingen nyhet.)
  Såvitt jag kan se används ett system med polariserande glasögon, som man
tweakat så att de fungerar riktigt bra (mycket litet spill mellan de två
stereobilderna - det funkar bättre än tidigare 3D-filmer jag sett med samma
system).
  Glasögonen delas ut i bion, gratis. Man kan behålla dem efter visningen (det
gjorde jag).

Hitta kärleken i vinter!
http://dejting.se.msn.com/channel/index.aspx?trackingid=1002952-----