[SKRIVA] Re: Korkat om "korkek"

  • From: Rickard Berghorn <berghorn@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Jul 2007 15:27:03 +0200

Brucan H:

Not: Jag förväntar mig att Ahrvid hackar sönder detta meddelande
totalt vid citering, så att den citerade varianten ställer en helt
annan fråga än originalmailet, för att sedan svara på denna heöt
annorlunda fråga istället. Det är en av Ahrvids huvudstyrkor i
argumentation, och inget annat är att förvänta sig.
En dag när hela den här konflikten är löst kan vi ha en tävling i vem
som lyckas felcitera bäst.

Här ser jag nu, efter två veckors bortavaro, att allt är som vanligt: Bruce letar fortfarande efter ett liv, och Ahrvid _besvarar_ hans inlägg.

Jag har befunnit mig i Borås, och antagligen blir det en hel del av den varan framöver. Finns det någon skräck-/sf-/fantasyfandom/-förening/-organisation därstädes, måntro?

/Rickard