[SKRIVA] Re: FanFondFusk?

  • From: gittan svensson <heligabirgitta@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 Apr 2009 21:28:04 +0200

 Ahrvid Engholm:

>   Jag vet inte om du försöker provocera och fördunkla en strålande
> vårdag...
>   Men, nå, några ord.
>   Saken rör fanfonden SEFF 1987. En viss A Bellis var kandidat i
> omröstningen och när det en kort tid innan stod klart att han skulle förlora
> (mot en viss J Schimanski, Norge) satte han och en J-H Holmberg igång med
> att producera egna "röster", som de i strid mot omröstningsreglerna - som
> kräver personligt undertecknande av den röstande - påstod lämnades med dem
> som ombud. I enstaka fall hade de ringt upp vederbörande, i de flesta fall
> [...]

Det var u ganska intressant. Fast jag tror det var ett citat också på
listan, kanske från gamla Skriva, om att du har blivit dömd skyldig i
domstol och fick betala skadestånd om tjugofemtusen kronor för att du hade
stulit ett magasin Nova. Kan du berätta lite mer om det också, så att vi får
en mer komplett bild av din bakgrund i det här?

för jag vet inte själv om jag litar så mycket på vad en dömd brottsling
säger faktiskt. De brukar ju ha en ganska partisk version av olika
händelser.

/ Birgitta Svensson          :
/heligabirgitta@xxxxxxxxx: