[shkola] Re: real comment

  • From: ivaylo_riskov@xxxxxxx
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Nov 2003 23:48:18 +0200

Zdraweite!

Kato wi gledam kak sporite za gluposti mi stawa mnogo kofti!
Neka da wnesa malko qsnota po nqkoi problemi!

> precenq koi
> ....[cut, cut, cut na mnogo lichni napadki]
>
> Kojto i kakvoto i da e napravil, ne mislq che ima smisyl ot lichni
> napadki.
> Imal sym nqkakvi predubezhdeniq pri izbora na otbora, za koito se
> izvinih.
Pxrwo, seshtate li se kak se izbiraha otborite predi da ima shkola!
Seshtate li se? Ili mozhe bi ste zabrawili ili mozhe bi togawa oshte ste
dxrzhali mishkata naobratno!?! E, towa koeto naprawihme w shkolata(i
mozhe
bi nikoj dosega ne se e zamislil nad towa) e che wxwedohme red na
opredelqne
na otborite, koqto weche ne se sxstoi w towa nqkoi da kazhe na nqkogo:
"Hej, drugata
sedmica ima sxstezanie, shto ne dojdesh ei taka na ekskurzijka do nakxde
si i mozhe
da kazhesh na X shtoto i toj e dobxr" i taka da se sxbere otbora!
Promenihme tochno towa -
w otbora da idwat zaintereowani hora, na koito dadohme wxzmozhnostta da
se razwiwat pod
nabljudenieto na po-opitnite! Zatowa wxwedohme i kontrolnite za da na ni
dxrzhi nikoj otgoworni
za izbiraneto na otbora. Sega az bqh gotow da wi dam zadachi za
kontrolna. Rangata mi pisa
lichno da me pita dali sxm sxglasen. Problemxt qwno e bil drugade! E,
sega nqmate nikakwo prawo
da kazhete - "Ranga, ti si winowen"! Wie sami si izpusnahte shansa - i
za absoljutno demokratichno opredelqne, i za trenirowka!

A shto se otnasq do Bono. Oshte w nachaloto na godinata az sam
predlozhih na Rangata da
"verbuwa" Bono za shkolata, a ottam i za otbora! Samoto wkljuchwane na
Bono dojde malko
kxsno(dazhe prekaleno kxsno, bih kazal) no towa weche e si e negow
problem ponezhe mu bqh
kazal za shkolata oshte w nachaltoto na oktomwri! Taka che naistina za
momenta Bono e
winowen za towa che ne e doshxl po-rano, zashtoto kakto
kazah da se zapishesh w shkolata(dori samo da se zapishesh bez da
idwash) znachi che se
interesuwash i shte samo togawa shte te imame w predwid za
sxstezaniqta(ne sme wrachki wse pak- ne
znaem koi sa skritite talanti sred tezi, koito se kriqt). Winata obache
daleche
ne e negowa za obwineniqta koito mu trxsnahte! Naistina ako imashe
kontrolni shtqh da se postaraq
nikoj sled towa da ne gowori, che drugiqt ne e zasluzhawal da bxde w
otbora, taka che otnowo
podchertawam wazhnostta na kontrolnite, koito trqbwa da se prawqt i
profilaktichno! No, da
izchakame oshte nqkolko dena i da widim koj e bil kriw i koj e praw.
Sezonxt e oshte w samoto
nachalo, taka che ima wreme za wsqkakwi "korekcii"! A pxk pri malko
poweche kxsmet za zminite
shte wi hwana az i togawa shte widite kakwo znachi podgotowka i kak se
izbira otbor! Problemxt
mi e che nqma mnogo zhelaeshti za otbora! :-) A za drugite, koito tozi
pxt shte ostanat na toplo kraj pechkata - stegnete se za sledwashtiqt
pxt i da se poluchi seriozna konkurenciq! Hm, trqbwa da
ima nqkakxw seriozen stimul, obache oshte ne se seshtam kakxw mozhe da
e!

E stiga tolkowa ot men!

Oshte wednxzh uspeh! I predi da sednete da pishete zadacha otdelete 5
min da pomislite kak tochno
shte q napishete i dali naistina towa, koeto pishete mozhe da se napishe
i dali raboti - ponqkoga
5 min mislene spestqwat chas pisane!!! I naj-wazhnoto - koncentrirajte
se dobre predi sxstezanieto
i sa naspete dobre!!!

Pozdrawi,
  Ivo

P.S. Pratete nqkakwo SMS-che ili mi zwxnnete kato izleznat rezultatite!

Семестър по сексознание за напреднали!
Спечели 3000 лева в новия конкурс на
http://www.femalelife.bg