[shkola] Re: real comment

  • From: Bono Nonchev <madcow@xxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Nov 2003 20:12:37 +0200 (EET)

абре хора, вие що четете между пръстите?
т.1. рангата няма за какво да се извинява. за пренебрегванеto на мнението на
г-н Директора и г-жа Иванова съм 100% убеден че те НЕ СА му го споменали
изрично. просто не е знаел. така че ако бяхте забелязали няколкото ":)))" щяхте
да усетите че нямам предвид нищо лошо да казвам, особено на рангата, особено по
този повод, обаче всички са твърде изнервени покрай цялата история. прочетете
последното изречение внимателно преди да пишете коментар (if any).
т.2. сори ранга че не съм се изразил точно. ако имах нещо лошо (обидно, т.н.)
повярвай че нямаше да пиша каквото и да е писмо. уф, ето, вижте, ся пък излиза
че се извинявам за нещо, което не съм казал.
чисто и просто някои са мммммного иззззнервени. особено ако виждат по няколко
м-та и з-та:)).
така че предлагам да забравим цялата история. аз не искам да съдя кой какъв е,
и какво прави и как го прави, за да не съдят мен. не пискам. просто защото това
би значило че имам нещо против очевидни истини, които невинаги са вярни. просто
обърнах внимание, че ако ръководителя на групата (г-жа Иванова) иска МОЕТО
съгласие, и никой не ме намира 3 дни въпреки всичко (бях на даскало, както вие
може би не), трябва да го отбележа. а теб кое те кара да мислиш че освен теб,
боян и рангата някой друг пише по-добре програми от мен? само вие сте доказвали
нещо, не е ли така? само се разсейваме, вместо да починем за петък.
абе майната на всичко и тва е.
съжалявам за всички глупости които си измислихте или си мислите по мой адрес.
не съм какъвто и да е скандалджия. просто исках да споделя че нямам нищо против
никой. абе майната на всичко.

не се мръщете де, ако не щете не ми вярвайте. ако ви бях писал какви откровени
глупости ми разказаха по темата по-вишестоящи просто няма да ми повярвате,
затова заравям каквато и виртуална томахавка да е имало и за които и да си
мислите че е била насочена.

боно

P.С. не си вадете грешни съждения, защото не знаете какво правя в къщи. или за
реферата които пиша по информатика. може и да разкажа на тези, които ми вярват.

http://www.Elmaz.com - Запознанства