[shkola] Re: real comment

  • From: Rangel Dokov <rangel_dokov@xxxxxx>
  • To: shkola@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Nov 2003 22:02:18 +0200

On Wednesday 19 November 2003 15:16, you wrote:
> Rangata nqma za kakvo da e izvinen, toi si vodi shkolata i si precenq koi
> kolko znae i si izbira.
....[cut, cut, cut na mnogo lichni napadki]

Kojto i kakvoto i da e napravil, ne mislq che ima smisyl ot lichni napadki.
Imal sym nqkakvi predubezhdeniq pri izbora na otbora, za koito se izvinih.
Az sym kriv i ne ochakvam nito da mi priemate izvineniqta, nito da me
opravdavate. A tova da se vpuskate v lichni napadki e prosto glupost.
Samo tova mi lipsvashe. ne stiga che ste 10 dushi na kryst ami sega shte
mi se gledate na kryv prez cqloto vreme.
Predlagam vi da mi prochetete signaturata mi i da se zamislite nad neq.
Na vsichkoto otgore tova go e kazal chovek dosta po-umen ot men :-)

--
"If people are good only because they fear punishment, and hope for reward,
then we are a sorry lot indeed." -- Albert Einstein