[phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] pénteki óra anyaga

  • From: Blogadmin <blogadmin@xxxxxxxxx>
  • To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Sep 2009 10:25:57 +0200

A programozóknak fontos a jó logikai érzék elsajátítása: ilyetén módon
az "egyhetes szünet" kifejezést dekódolni kell oly módon, hogy azt per
definitionem egy hetes, azaz egyhetes szünetnek értjük. Továbbá át
kell gondolni és tudatosítani kell azt is, hogy akkor, mikor
meghirdetett Bombagyár Csillagtúra van az elvileg esedékes (bár éppen
a fönt is említett ún. "egyhetes szünet" hatálya alá tartozó) előadás
időpontjában, úgy fölmerül a kétely, miszerint Polgár úr képtelen
testét egy időben különböző földrajzi pontokra elhelyezni s ottan
interaktív módon tevékenykedni (ez néha egyetlen helyen is nehezére
esik). Következésképpen a jó programozó gondolatmódja ekképp fest:

IF 'egyhetes szunet' = true THEN
'reszvetel' = false;
IF 'eloadas_idopontja' = 'egyeb_program_idopontja' THEN
'reszvetel' = false;
'e-mail.write' = "mitképzeltekmagatokról stb."

ba

2009/9/23 Gál Ákos <gal.akos@xxxxxxxxxxx>:
> Jó dolog a levlista, csak mindent kétszer kell mondani, kétszer kell mondani
> (vagy háromszor?). Mellékelem a pénteki óra anyagát.
>
> Ákos

Bombagy�r PHP tanfolyam levelez&#337;lista
phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx