[phptanfolyam] pénteki óra anyaga

  • From: Gál Ákos <gal.akos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Sep 2009 06:58:26 +0200

Jó dolog a levlista, csak mindent kétszer kell mondani, kétszer kell mondani
(vagy háromszor?). Mellékelem a pénteki óra anyagát.

Ákos
    Date: Mon, 21 Sep 2009 15:20:54 +0200
    Subject: [phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] Re: kimaradás
    From: chuflado@xxxxxxxxx
    To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx

[...]

    2009. szeptember 21. 14:26 tomcat@xxxxxxxxxxxxx írta,
<tomcat@xxxxxxxxxxxxx>:

      De, sõt, kivehetjük a pénteket is, meg a jövõ hetet is, sõt, itt be is
      fejezhetjük az egészet. :)

      Mégsem kéne. A terem nem végleg a miénk, csak béreljük. Be is kell fejezni
      valamikor a tanfolyamot. Ha mindig leállnánk, ha valaki nem ér rá, sose
      jutnánk az anyag végére. Most már minden elõadást felvesz valaki, ez jó
      megoldás lehet.

      üdv
      tomcat