[phptanfolyam] RE: [phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] pénteki óra anyaga

  • From: Drexler Vajk <drexlervajk@xxxxxxxxxxx>
  • To: PHP tanfolyam <phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Sep 2009 16:27:12 +0200

a félreértések elkerülése végett azért megkérdezném, h a 168 órányi (=1 hét)
szünet a múlt pénteki óra elejétől avagy végétől datálódik?

(p.s.: pénteken nem tudtam tanfolyamra menni, továbbá keveset voltam
netközelben, a Csillagtúráról részben ezért nem is tudtam, így a magam részéről
elhatárolódom a "jólinformáltak" körétől:))

> Date: Wed, 23 Sep 2009 10:25:57 +0200
> Subject: [phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] pénteki óra anyaga
> From: blogadmin@xxxxxxxxx
> To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
>
> A programozóknak fontos a jó logikai érzék elsajátítása: ilyetén módon
> az "egyhetes szünet" kifejezést dekódolni kell oly módon, hogy azt per
> definitionem egy hetes, azaz egyhetes szünetnek értjük. Továbbá át
> kell gondolni és tudatosítani kell azt is, hogy akkor, mikor
> meghirdetett Bombagyár Csillagtúra van az elvileg esedékes (bár éppen
> a fönt is említett ún. "egyhetes szünet" hatálya alá tartozó) előadás
> [...]

Az „Újdonságok”-ból megtudható, hogyan. Mutasd meg.
http://home.live.com/