[periodiko] RE: [periodiko] Re: [periodiko] Πρώτη επαφή

  • From: Iro Kotsopoulos <iroo1991@xxxxxxxxxxx>
  • To: "periodiko@xxxxxxxxxxxxx" <periodiko@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Dec 2015 23:32:11 +0200

Παιδάκια μου, καλησπέρα κι από μένα!Καταρχάς να πω νιώθω ιδιαίτερα περίφανη
καθώς, μόλις ολοκλήρωσα το δείγμα της στήλης μου. Και λέω πως νιώθω περίφανη,
γιατί νομίζω πως κανείς δεν με ξεπερνάει στην ασχετοσύνη γύρω από όλα αυτά τα
προγράμματα!! Σας στέλνω 2 προσχέδια και αναμένω να λάβω γνώμες, ώστε να
καταλήξω σε ένα από τα δύο (φυσικά πιθανόν να κάνω κάποιες μικροαλλαγές). Τώρα
όσον αφορά στα θέματα που τέθηκαν: Πρώτον, να κάνω την διαφορά και να πω, πως
μπορώ να είμαι στην συνάντηση στις 11 του μηνού. Δεύτερον, είμαι μέσα με την
μηνιαία των 10 ευρώ. Τρίτον, νομίζω πως προτιμώ την επιλογη του Α4 στις
διαστάσεις, αλλά και το όριο των 2 σελίδων ανα στήλη. Τέταρτον, και όσον αφορά
στο νομικό πλαίσιο, έχω νομίζω μερικούς γνωστούς που μπορούν να μας
συμβουλεύσουν, επομένως το ψάχνω. Επίσης, για το θέμα του γλεντιού με σκοπό την
οικονομική ενίσχυση, έχω θα πρότεινα την "Βιοτεχνία", έναν πολυχώρο ο οποίος
μπορεί να υποστηρίξει κάτι τέτοιο. Επίσης μια πολύ καλή μου φίλη συμμετέχει
στην συνέλευσή τους, οπότε έχουμε και πρόσωπο αναφοράς. Νομίζω πως δεν ξεχνάω
να αναφέρω κάτι, τα υπόλοιπα στην συνάντηση :) Καλή συνέχεια σε όλες/όλους! Τα
δέοντα, Ηρώ
Date: Sun, 6 Dec 2015 20:24:29 +0200
Subject: [periodiko] Re: [periodiko] Πρώτη επαφή
From: jimbananas89@xxxxxxxxx
To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx

Απαντάω για αρχή στην Όλγα και περνάω στα παρακατιανά. Αναφορικά με το κεντρικό
θέμα που λες δεν νομίζω πως μπορεί να οριστεί. Δεν τον βλέπω και σαν πρόβλημα
κιόλας γιατί δε θα υπάρχει απόκλιση τεράστια, δεν θα γράφει δλδ ο ένας λαηφ
σταυλ και ο άλλος για το ντανταϊστικό κίνημα. Σαν μέσος όρος υπάρχει ότι είναι
ένα περιοδικό λόγου, άποψης, κατά κύριο λόγο με κοινωνικό προβληματισμό που
χωράνε όμως πολλά πράγματα καθώς με την ευρεία έννοια πολλά είναι πολιτική και
πολιτισμός κλπ
Τώρα αναφορικά με την θεματολογία του καθενώς θα μπορούσα να σου γράψω για
όλους ένα ένα άλλα αυτό είναι καλύτερο είτε να το κάνει ο καθένας από εδώ ή από
κοντά.
Παρακάτω, ο στόχος είναι πως άμα πάνε όλα καλά με τους χορηγούς τα donate και
όλους τους τρόπους που αναγράφονται στα πρακτικά για την οικονομική μας
ενίσχυση να μην δίνεται με αντίτιμο, ωστόσο δεν αποκλείεται το πρώτο ή τα πρώτα
περιοδικά κλπ να έχουν κάποιο αντίτιμο (ίσως και όχι επίσημα λόγο νομικών
θεμάτων) ώστε να βγαίνουν τα λειτουργικά.
Γραφίστες έχουμε υπ όψιν που είναι και φίλοι. κάποια παιδιά από Χίο αλλά γ αυτό
και λέω στα πρακτικά πως καλό είναι να έχουμε εναν εν δυνάμει κύκλο ανθρώπων
που μπορούν να μας βοηθήσουν άμα υπάρξει ανάγκη.

Θέλω να πάω παρακάτω τώρα και να θίξω δυο τρία πράγματα.
Δυστυχώς πάντα κάποιος πρέπει να παίρνει τον ρόλο του ¨κακού" και αυτού που
πρήζει τους άλλους και γίνεται μισητός (χααχα) και θα τον πάρω εγώ. Είναι πολλά
θέματα που τρέχουν και θέλουν άμεσες απαντήσεις και κατ επέκτασιν αποκρίσεις
αλλά και γενικότερα είναι τόσα πολλά (και θα τολμήσω να πω και ενδιαφέροντα) τα
θέματα που τρέχουν που περίμενα πως η συζήτηση θα έχει πάρει φωτιά. Δυστυχώς η
συντριπτική πλειοψηφία δεν έχει γράψει μέχρι τώρα ποτέ στην mailing list παρόλο
το κάλεσμά μου να πείτε και την γνώμη σας για τα πρακτικά και παρόλα τα
καλέσματα που εκρεμμούν και πρέπει να πάρουμε μια θέση όλοι. Εννοείται πως ο
καθένας έχει τα τρεχάματά του αλλά είμαι σίγουρος πως όλοι είχαμε αυτές τις
μέρες κάποιες ώρες που μπορούσαμε να ασχοληθούμε λίγο και το λέω επειδή κάποια
πράγμα μπορούν να γίνουν μόνο από αυτούς που ασχολούνται ακόμα και αν
καταλήξουν να είναι 3-4 αλλά δεν είναι αυτό που είχαμε στο μυαλό μας, το
περιοδικό πιστεύω πως θα έπρεπε να συνδιαμορφωθεί από όλους και αυτό θα γίνει
καλύτερα και γρηγορότερα άμα συμμετέχουμε όλοι το ίδιο πολύ ( ή τουλάχιστον στο
μέτρο του δυνατού) Θα ανακεφαλαιώσω κάποια τρέχοντα ζητήματα που πρέπει να
πάρουμε όλοι ένας ένας θέση.

1.Να πουν όλοι ένας ένας ποιοι είναι μέσα και μπορούν να δώσουν τουλάχιστον για
τον πρώτο μηνα 10 ευρώ. Παρακαλώ όλοι ένας προς ένας να γράψουν είμαι μέσα,
μπορώ, δεν μπορώ, διαφωνω, οτιδήποτε

2.Όσοι έχουν από τώρα χορηγούς σίγουρους να τους γράψουν και να πουν και για τι
λεφτά μιλάμε. Όσοι μου έχουν προσωπικά ήδη, δεν έχει σημασία, περιμένω να τα
γράψουν δημόσια. Όσοι δεν έχουν κάτι σίγουρο αλλά θα ρωτήσουν θα μάθουν και
έχουν κάτι υπ όψιν και πάλι να τοποθετηθούν

3.Πρέπει όλοι ένας ένας, να κάνουν ότι μπορούν έστω και ένα ελάχιστο στήσιμο
της στήλης τους και να το στείλουν εδώ μαζί με κάποιο συνοδευτικο για το τι θα
ηθελαν ακομα και δε μπορουν να το κανουν μονοι τους ώστε να βοηθησει καποιος
απο εμας. ήδη ο σωτος έχει αναφερθει σε πρόγραμμα που έχει έτοιμες φόρμες αμα
ανατρεέξετε στα παλιοτερα μνμτα θα το δειτε.

4.Να πούμε όλοι την γνώμη μας (αφού λογικά θα το έχουμε τεστάρει μόνοι μας)
πόσες σελίδες και σε τι διαστάσεις τελικά θα γράφουμε. Βλέπω να κερδίζει έδαφος
το α4 με μαξμουμ 2 σελιδες αλλα παρακαλώ να πάρετε όλοι θέση.

5.Να γράψει όποιος έχει πληροφόρηση για το νομικό κομμάτι, ειδικότερα θα το
αναλάμβανε ο Γιώτης και η Ζωή, αρά ειδικότερα από αυτούς περιμένουμε.

6.Να αποφασιστεί επιτέλους πότε θα γίνει η επόμενη συνάντηση, Προτάθηκε η
παρασκευή 11 δεκεμβρίου και απο τους ελάχιστους που πήραν θέση νομίζω πως
αρκετοι ειναι που δεν μπορούν.αλλά πήραν πολλοι λιγοι θέση αρα πρεπει να δούμε
από όλους αμα βολευει εκεινη η ημερα και αμα δε βολευει να δούμε απο όλους μια
προταση για ενναλακτικη ημερομηνια.

Παιδιά ακόμα και αν είναι λίγο μπερδεμένη η mailing list με λίγο μεράκι μια
χαρά συννενόηση μπορο΄ύμε να βγάλουμε. Ξαναλέω πως δεν εχει καποιο νοημα τις
αποφασεις του περιοδικου να τις παρουμε 4-5 ατομα που θα ασχολούμαστε, πρεπει
να το φτιαξουμε όλοι μαζι και αυτό θα είναι το όμορφο. Μέχρι τώρα η συμμετοχή
είναι ελάχιστη και άμα δεν πάρω τον ρόλο του πρήχτη τώρα εγώ δεν ξέρω πότε και
αν θα γυρίσει κάποιος να μου πει "τι θα γινει με το περιοδικό;". Άμα πηγαίνουμε
με αυτούς τους ρυθμούς αποκλείεται να μπορει να βγει ιανουάριο το πρώτο
περιοδικό και γενικά άμα δε συμμετέχουμε όλοι δεν έχω ιδέα κατά πόσο θα
πραγματοποιηθεί το εγχείρημα. Είναι μόνο λιγα λέπτα την ημέρα να μπαινουμε και
να
τσεκάρουμε το mail μας, να διαβαζουμε τι έχει επωθει και να παίρνουμε θέση.
Με αγάπη πάντα.... ο πιο γλυκούλης αρχισυντάκτης του κόσμου!!!!

Στις 6 Δεκεμβρίου 2015 - 2:38 μ.μ., ο χρήστης Olga Karageorgiou
<olga2kar@xxxxxxxxx> έγραψε:
Χολα παίδες!
Εγώ, για να σας συστηθώ κιόλας, είμαι η Όλγα! Χαίρομαι πολύ που είμαι στο
παρεάκι ετούτο και ευελπιστώ στην επόμενη συνάντηση να έχω την τιμή να γνωρίσω
μερικούς από εσάς από κοντά.
Αρχηκά θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αλκούλη για την φοβερή δουλειά να γράψει όλα
αυτά τα πρακτικά. Ήταν πολύ χρήσιμο για μένα που είμαι εξ αποστάσεως. Και
έπειτα θα ήθελα να προσφέρω και τα δικά μου σχόλια και απορίες.
Πρώτη μου βασική απορεία είναι το ποιό θα είναι το κεντρικό θέμα του
περιοδικού. Ποιός είναι δηλαδή ο συνδετικός κρίκος που μας κρατά όλους μαζί?
Ποιά είναι η ουσία μας? ή τι είναι αυτό το ξεχωριστό που έχουμε να προσφέρουμε
στον κόσμο διαφορετικό από τα άλλα ήδη γνωστά περιοδικά?
Έπειτα, θεωρώ ότι θα ήταν καλό να είχαμε μια γενική εικόνα του τι γράφει ο
καθένας, ποιά είναι δηλ τα θέματά μας, οι στήλες μας. Με λίγη τόλμη παραπάνω θα
πρότεινα να είχαμε μια λίστα όπου θα λέγαμεπερίπου για το τι γράφει ή πόσες
στήλες γράφει ο καθένας. Αυτό περισσότερο για την όσμωση του περιοδικού.

Επίσης, δεν είμαι σίγουρη αν κατάλαβα καλά... Το περιοδικό θα δίνεται έναντι
αντιτίμου ή με ελέυθερη συνεισφορα?
Τελευταία ερώτηση προς το παρόν... Γραφίστες έχουμε κάποιους υπόψιν μας ήδη?
Τους γραφίστες θα τους πληρώνουμε?
Να υπογραμμίσω και πάλι ότι, ίσως μερικές από τις ερωτήσεις μου σας φαίνονται
χαζές, αλλά ούσα εξ αποστάσεως στην ομάδα, μπορεί να έχω χάσει κάποια σημαντικά
επεισόδια.
Από την δική μου συνεισφορά, θα προσπαθήσω και εγώ από πλευράς μου να δω τι
μπορώ να μάθω για το νομικό κομμάτι και θέματα διανομής και θα επανέλθω.
Ακόμα, θα ήθελα να εκφράσω την φιλοδοξία μου να γίνω στο μέλλον ένας εκληκτικός
ηλέκτρονικός μάγος. Αλλά προς το παρόν, θα μπορούσα με όλη την ειλικρίνεια που
με διακρίνει να πω ότι δεν ξέρω τπτ. Οπότε αν η Αγαθή θα ήθελε να με πάρει υπό
την μαθητεία της, θα ανέβαινα ευχαρίστως στο αξίωμα του μαθητευόμενου μάγου των
ηλεκτρονικών εκδόσεων.
Σχεδόν τελευταίο.... Δικό μου άρθρο και μορφωποίηση θα μπορέσω θεωρώ να έχω
κατά τις 20 του μήνα... καθώς προς το παρόν είμαι ταξιδιάρια ψυχή και δεν έχω
λάπτοπ μαζί μου...
Τέλος, και κλείνω εδώ, γιατί μίλησα ήδη πολύ... Εγώ είμαι μέσα για την συνδομή.
Τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον έχω να δείνω 10 ευρώ το μήνα.
Σας φιλώ και αναμένω την συνάντησή μας!
Με ενθουσιασμό και ηλιαχτίδες, Όλγα