[periodiko] Πρώτη επαφή

  • From: Olga Karageorgiou <olga2kar@xxxxxxxxx>
  • To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 6 Dec 2015 14:38:27 +0200

Χολα παίδες!

Εγώ, για να σας συστηθώ κιόλας, είμαι η Όλγα!
Χαίρομαι πολύ που είμαι στο παρεάκι ετούτο και ευελπιστώ στην επόμενη
συνάντηση να έχω την τιμή να γνωρίσω μερικούς από εσάς από κοντά.

Αρχηκά θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αλκούλη για την φοβερή δουλειά να γράψει
όλα αυτά τα πρακτικά. Ήταν πολύ χρήσιμο για μένα που είμαι εξ αποστάσεως.
Και έπειτα θα ήθελα να προσφέρω και τα δικά μου σχόλια και απορίες.

Πρώτη μου βασική απορεία είναι το ποιό θα είναι το κεντρικό θέμα του
περιοδικού. Ποιός είναι δηλαδή ο συνδετικός κρίκος που μας κρατά όλους
μαζί? Ποιά είναι η ουσία μας? ή τι είναι αυτό το ξεχωριστό που έχουμε να
προσφέρουμε στον κόσμο διαφορετικό από τα άλλα ήδη γνωστά περιοδικά?

Έπειτα, θεωρώ ότι θα ήταν καλό να είχαμε μια γενική εικόνα του τι γράφει ο
καθένας, ποιά είναι δηλ τα θέματά μας, οι στήλες μας. Με λίγη τόλμη
παραπάνω θα πρότεινα να είχαμε μια λίστα όπου θα λέγαμεπερίπου για το τι
γράφει ή πόσες στήλες γράφει ο καθένας. Αυτό περισσότερο για την όσμωση του
περιοδικού.

Επίσης, δεν είμαι σίγουρη αν κατάλαβα καλά... Το περιοδικό θα δίνεται
έναντι αντιτίμου ή με ελέυθερη συνεισφορα?

Τελευταία ερώτηση προς το παρόν... Γραφίστες έχουμε κάποιους υπόψιν μας
ήδη? Τους γραφίστες θα τους πληρώνουμε?

Να υπογραμμίσω και πάλι ότι, ίσως μερικές από τις ερωτήσεις μου σας
φαίνονται χαζές, αλλά ούσα εξ αποστάσεως στην ομάδα, μπορεί να έχω χάσει
κάποια σημαντικά επεισόδια.

Από την δική μου συνεισφορά, θα προσπαθήσω και εγώ από πλευράς μου να δω τι
μπορώ να μάθω για το νομικό κομμάτι και θέματα διανομής και θα επανέλθω.

Ακόμα, θα ήθελα να εκφράσω την φιλοδοξία μου να γίνω στο μέλλον ένας
εκληκτικός ηλέκτρονικός μάγος. Αλλά προς το παρόν, θα μπορούσα με όλη την
ειλικρίνεια που με διακρίνει να πω ότι δεν ξέρω τπτ. Οπότε αν η Αγαθή θα
ήθελε να με πάρει υπό την μαθητεία της, θα ανέβαινα ευχαρίστως στο αξίωμα
του μαθητευόμενου μάγου των ηλεκτρονικών εκδόσεων.

Σχεδόν τελευταίο.... Δικό μου άρθρο και μορφωποίηση θα μπορέσω θεωρώ να έχω
κατά τις 20 του μήνα... καθώς προς το παρόν είμαι ταξιδιάρια ψυχή και δεν
έχω λάπτοπ μαζί μου...

Τέλος, και κλείνω εδώ, γιατί μίλησα ήδη πολύ... Εγώ είμαι μέσα για την
συνδομή. Τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον έχω να δείνω 10 ευρώ το μήνα.

Σας φιλώ και αναμένω την συνάντησή μας!

Με ενθουσιασμό και ηλιαχτίδες,
Όλγα