[periodiko] Re: (no subject)

  • From: Αλέξαρχος Ο Μέγας <jimbananas89@xxxxxxxxx>
  • To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 5 Dec 2015 13:31:57 +0200

Αθηνούλα την mailing list ελπίζω ότι θα τη συνηθίσουμε εν καιρώ, όντως
είναι λίγο μπερδεμένη αλλά είναι κάπως πιο δίκαιο από το facebook γιατι πχ
ο Γιώτης και η Δήμητρα δεν έχουν. Τώρα για την συνάντηση, δεν ξέρω άμα θα
άλλαξει κάτι σε αυτό που είπες αλλά αν δεις 11/12 πέφτει παρασκευή όχι
δευτέρα, επομένως άμα η μέρα ειναι που δε σε βολεύει και όχι η ημερομηνια
(και απλά μπερδεύτηκες)όλα καλά. Κατά τα άλλα με το φόρτο που λες οτι έχεις
εννοείται κατανοητό άμα συμμετέχουμε όλοι δε πειράζει άμα λίγο αργούν 1-2
άτομα απλά προς το παρόν δε βλέπω μεγάλη συμμετοχή και αναρωτιέμαι ας πούμε
για τα πρακτικά αυτοί που δεν ήταν στη συνάντηση δεν έχουν να πουν κάτι;
Γενικά για όποιον διαβάσει το mail (και ελπίζω να το διαβάσουν ΟΛΟΙ)
ας έχει υπ όψιν ότι από εδώ θα τα συζητάμε όλα και όχι από το facebook
επομένως θερμοπαρακαλώ να μπαίνετε σε καθημερινή βάση και να ελέγχετε και
να συμμετέχετε στην όποια συζήτηση.

Στις 3 Δεκεμβρίου 2015 - 9:36 μ.μ., ο χρήστης athina micha <
athina_mi@xxxxxxxxxxx> έγραψε:

Παιδια οκ, τα ειδα ολα, απλα εχω να πω 2-3 πραγματα... Αρχικα αυτο το
mailing list ειναι το πιο μπερδεμενο πραγμα που υπαρχει. Δεν βγαζω ακρη.
Δευτερον εγω δευτερα 11/12 δεν θα μπορω για συναντηση και τριτον εχω βρει
δουλεια, δουλευω πολυ, οποτε θα αργω να απαντησω στο οτιδηποτε γιατι λειπω
αρκετες ωρες απο το σπιτι και μερικες μερες δεν χρησιμοποιω καν το
ιντερνετ. Κατα τ αλλα πολυ ομορφα ολα.