[periodiko] Στήλη - Ελένη&Αργύρης

  • From: eleni _ <el3ni_lp@xxxxxxxxxxx>
  • To: "periodiko@xxxxxxxxxxxxx" <periodiko@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Dec 2015 20:20:51 +0200

Καλησπέρα σε όλους! Στέλνω ένα προσχέδιο της στήλης μας που θα είναι η μουσική
στήλη του περιοδικού. Το δουλεύουμε ακόμα αλλά μέχρι τώρα πάει κάπως έτσι.
Πληροφοριακά έχουμε ένα Α4 με μέγεθος τίτλου 18 και κειμένου 12(νομίζω τα πιο
κατάλληλα μεγέθη για εύκολη ανάγνωση, χωρίς ταλαιπωρία). το logo ίσως αλλάξει
λίγο, ίσως μικρύνει θα το δούμε!
Επίσης εγώ θα είμαι εδώ τις γιορτές οπότε με βολεύει μια συνάντηση γιατί στις
προηγούμενες δύο δεν κατάφερα να είμαι εκεί.(αρκεί να μην είναι τα Χριστούγεννα
ή Παραμονή ε! )
Αυτά για τώρα. Περιμένω νεότερα!
Ελένη