[periodiko] Re: [periodiko] Re: [periodiko] Πρώτη επαφή

  • From: ευαγγελια γεναρακη <evageliagen@xxxxxxxxx>
  • To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 6 Dec 2015 22:46:36 +0200

Παιδες την καλησπερα μου.Ειμαι η Βαγγελιω και εχω την τιμη να ειμαι μελος
αυτης της ομαδας(σας καλοπιανω γιατι αργησα να απαντησω).Ειμαι μεσα για τα
δεκα ευρω τον πρωτο μηνα.Για την συναντηση στις 11 του μηνα εχω να πω πως
δεν θα μπορεσω να παρευρεθω, αλλα ουτε και εχω καποια προταση για νεα
ημερομηνια καθως εγω γενικα δεν μπορω να ορισω εξοδους με το μωρο....
Οριζετε εσεις και αν και οποτε μπορω θα ακολουθω.Διαφορετικα θα επικοινωνω
ηλεκτρονικα. Χορηγους εγω δεν εχω παρα μονο τον Χαριλαο (ειχα πει γι αυτο
το θεμα στην πρωτη συναντηση μιας και δεν ειμαι απο δω και δεν εχω τετοια
κονε στην πολη σας την πανεμορφη). Ωστοσο δεν μπορω και να εγγυηθω γιατι
Χαριλαος ειναι αυτος....μια ετσι μια αλλιως ( Αλκη ξερεις).Παραυτα θα το
τακτοποιησω αμεσα. Ενδεικτικη στηλη θα εχω ετοιμη γυρω στις 20 του μηνα κι
εγω με κειμενο ετοιμο αδημοσιευτο.(Ειχα και κειμενο για παραδειγμα με
δημοσιευμενο κειμενο αλλα δεν χρειαστηκε).Εγω εχω το λογοτεχνικο κομματι
του περιοδικου ( η ΚΑΙ εγω για να το πω πιο σωστα) καθως θα γραφω συντομα
παραμυθακια για μεγαλα παιδια. (Διδακτικα βεβαιως βεβαιως -ξυπνητικα οπως
αγαπαω να τα αποκαλω-). Στην πρωτη συναντηση ειχαμε αναφερθει στο κοινο
κομματι ολων που αφορουσε συνεντευξεις.Γνωριζω δυο μπαντες στην Θεσσαλονικη
που ειναι φιλοι τα παιδια .... so dizzy και πρασσειν αλογα.Θα χαρουν να
απαντησουν σε ερωτησεις μου χωρις να γελανε γιατι ειμαι και σοβαρο ατομο
εγω.Ακομα απο αλλους μουσικους Σοφια Νατσιου (μουσικαρα) και Αγαθωνας
Ιακωβιδης..Εχουμε καλη επαφη με ατομα που δουλευουν στην ανακυκλωση (ευκολη
προσβαση για ενημερωση σε αυτο το κατα τη γνωμη μου σοβαρο ζητημα)
,φυσικοθεραπευτες για οτι εχει να κανει με κοινωνικα δεδομενα ατομων με
αναπηρια και προσβασιμοτητα σε περιπτωση που θιξουμε ποτε τετοιο θεμα..Εχω
με θεατροπαιχτες (και γαμω τις λεξεις ε;) επαφες για τετοια
θεατροτσιμπρακαλα και για την ωρα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο, αλλα θα
ξεθαψω κι αλλα απο το παραγεμισμενο μου με πανες και πιπιλες μυαλο.
Ενημερωστε που και ποτε μαζευονται τα δεκαευρα να ερθω σε επικοινωνια για
να δωσω κι εγω.Σας φιλω και σας ευχομαι ενα υπεροχο Κυριακοβραδο....Αστο το
αλλαζω...ενα υπεροχο βραδυ Κυριακης. (Κυριακη ειναι ετσι;)

ΥΓ Συγνωμη για την απουσια τονων αλλα αυτοι δεν ηρθαν.
ΥΓ2 εχω σκεφτει για ονομα της στηλης μου το " Μύθοι...παρά κάτι".
ΥΓ3 Το μεγεθος της σελιδας νομιζω δεν με προβλιματιζει.Εχω σκεφτει να
στηριζομαι στον αριθμο λεξεων -μια σελιδα οπως και να χει οχι
παραπανω-Συγνωμη για τα πολλα υστερογραφα αλλα οπως συμβαινει και στους
χωρισμουςς παντα θυμαμαι μετα κι αλλα. <3