[pedijatrija] Re: [pedijatrija] Re: [pedijatrija] Razlike u tumaÄenju DTP-a

  • From: "Dr. Karakas" <dr.m.karakas@xxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 23 Nov 2012 17:36:57 +0100

Åime,
o svemu Äemo raspraviti u Tuheljskim Toplicama. Moj stav je jasan. Svi oni koji
neÄe sudjelovati na simpoziju u Tuhelju imaju priliku svoje miÅljenje izreÄi na
ovoj listi.
Tko Åeli, svoje miÅljenje moÅe poslati meni dr.m.karakas@xxxxxxxxx
Nemojte biti pasivni, radi se o naÅoj buduÄnosti i buduÄnosti pedijatrije.
SrdaÄan pozdrav svima
Mirjana KK
        From: DvorÅÄak Jasna