[pedijatrija] novi model ugovaranja

  • From: "Ranko Vondracek" <ranko.vondracek@xxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 23 Nov 2012 16:02:37 +0100

Cijenjene kolege i kolegice,

MoÅe li mi tko reÄi kako je izabrano Povjerenstvo za ugovaranje u djelatnosti
zdravstvene zaÅtite predÅkolske djece i tko im je dao mandat u ime pedijatara
primarne zdravstvene zaÅtite. Kao Åto vidim cijeli Zadar je protiv , niti Split
se slaÅe, sjeverozapadna Hrvatska takoÄer , veÄina u Zagrebu , a vjerojatno i u
cijeloj Hrvatskoj je  protiv novog modela ugovaranja, Åto smo i zakljuÄili na
UO HDPSP, te je dr. ÅpanoviÄ to  prezentirala prema HZZO u. Prema  novom modelu
financiranja ,pogotovo mi u svojim prostorima, moÅemo mirno staviti kljuÄ u
bravu.

VondraÄek