[pedijatrija] Re: Novi model ugovaranja

  • From: Denis Vulic <denis.vulic@xxxxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Nov 2012 19:20:30 +0100

Prema odvjetniku-sinu moje kolegice pravno ne moramo potpisivati
novi Ugovor jer postojeci vrijedi do 2021.
Ako se pokaze to tocnim ja necu potpisati nikakv novi Ugovor sa
cijepanjem glavarine i mogucom malverzacijom.

Denis Vulic

PoÅtovane kolege!
Dobro, dobro promislite o ovome o Äemu naglas promiÅljate. Svako
cijepkanje glavarine otvara HZZO-u Åiroki malverzacijski prostor. U
Zadru i ovaj DTP od 10% lijeÅe nam na raÄun svaki drugi ili treÄi
mjesec, pa viÅe uopÄe ne moÅemo propratiti za koji mjesec uplata
lijeÅe. Zbilja ne razumijem kolege koji Åele uvuÄi DTP u 30%
glavarine?????Pa neÄe nam se valjda posao svesti na ispiranje uÅiju.
Druga stavka je hladni pogon. Onaj HZZO-vski prijedlog za pokriÄe
hladnog pogona ne pokriva treÄinu moga hladnog pogona!!!
Korisnost i uÄinkovitost?? Ma koje su to pizd.....
Zadrani i dalje ostaju pri svome: 0-7 god jedinstvena glavarina po
viÅem iznosu, 100% glavarina+ 10% DTP.
Ako nastavimo ovako razmiÅljati pola nas Äe morati pozatvarati ordinacije.
Mikecin

   Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
usluge    na http://moj.hrvatskitelekom.hr