[pedijatrija] Re: Model ugovaranja

  • From: Denis Vulic <denis.vulic@xxxxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 07 Dec 2012 09:51:59 +0100

Poštovane kolegice i kolege,
podijeljeno HDPSP vraća nas 10 godina unatrag. Molila bih Đurđu Španović kao legitimni predsjednika društva da nazoči sastanku u Hotelu Internacional te kao moj predstavnik i predstavnik kolega koji su je izabrali postavi slijedeća pitanja kolegicama i odgovore pošalje svima na listu:

1) Kakav model ugovoranja zastupaju?
2) Gdje su ga zastupale i u čije ime , te za koga bi takav stav se trebao provoditi?

Kolegice iz Splita su bile razočarane sastankom u TT. Komentar je bio :" Kadija te tuži, kadija te sudi". Ili prevedeno na hrvatski, smatraju da je ovo način na koji nas vladajuća struktura hoće opet preći. Ja imam pitanje za kolegice putem ove liste: " Zar mailom niste nas mogle obavijestiti i pitati što želimo?"

lp,
Denis Vulić

ana 6. prosinca 2012. 17:55 Ilonka Artuković <artukovic.ilonka@xxxxxxxxx <mailto:artukovic.ilonka@xxxxxxxxx>> je napisao/la:

    .
    Kolegice i kolege, draga  Mirjana,
    Sve se s tobom slažem, ne treba nam ni politika, niti
    samoincijativno kreiranje pojedinih kolega, u ovom slučaju kolegica.
    Dosta se ovih dana toga čulo. Razjedinili smo se. To se ponavljam
    nikaad prije nije dogodilo !
    Sklona  sam vjerovati  da nam je svima stalo do pedijatrije te do
    što boljeg položaja pedijatara ( čitaj pedijatrije ), jer mi smo
    nosioci. Ako je tako moramo se zajednički dogovoriti kako dalje ?
    *Zato pozivam sve vas kolege u ššto većem broju  u subotu 7.12.
    2012  u 11 h  u hotel  Internacional ( križanje Vukovarske i
    Miramarske)  da  se pokušamo dogovoriti oko jednstvene opcije, s
    kojim bi išli prema HZZO-i i MZ.*
    **
Na sastanak pozivam sve vas kolege iz Zagreba i Zagrebačke županije te sve ostale kolege i kilegice koje mogu doći.
    Sastanku će prisustvoavti naše " prozivane kolegice" koje će
    iznijeti  kako je došlo da otga da nas one predstavljeju, i kji je
    njihov program.
    Našu predsjednicu društva dr. Španović  lijepo molim da nazoči
    sastanku i pokaže što nije u redu s programom kolegica Obersnel,
    Gall i Vlašiić, te gdje su zammke tog programa.
    *Kolegice i kolege molim vas dođite u što većem broju i direktno i
    zajednički odlučimo što ćemo dalje, nemojmo se razjediniti jer su
    nam tako šanse u pregovorima manje.*
    Očekujem vas  na sastanku i nadam se da će podjele nestati!
    Ponovo ponaavljan , *nada se da se  radi o nesporazumu, a  to je
    najpoštenije i bolje riještiti u direktnom kontaktu.*
    **
    Vidimo se u subotu i nadam se da će nam vrijeme biti dobro-
    Srdačan pozdrav  Ilonka  Artuković

    **

     Oprostite, *subota je  8.12. 2012.  mjesto je točno. *

    Dana 5. prosinca 2012. 19:29 Dr. Karakas <dr.m.karakas@xxxxxxxxx
    <mailto:dr.m.karakas@xxxxxxxxx>> je napisao/la:

        Drage kolegice i kolege, draga  Ilonka,
        ne gradi se kuća od krova već od temelja. Kolegice koje su
        samoinicijativno preuzele kreaciju našeg modela ugovaranja to
        bi morale znati. Da su željele naše mišljenje bile bi
        nas obavjestile ranije. Sama činjenica  da se nisu htjele
        sastati prije sastanka u HZZO-u s dr. Španović govori sama za
        sebe. Ponavljam, HZZO je prvobitno prihvatio postojeći model
        ugovaranja za pedijatre. Tko je to promijenio i zašto, možemo
        samo nagađati ali istina uvijek izbije na površinu. Ja nikada
        ne bacam koplje u trnje ali izbjegavam sudjelovati u svakoj
        inicijativi nametanja pojedinaca u interesu politike ili
        KoHoma. Nisam osoba koja ruši mostove ali neću niti dopustiti
        da nekome budem paravan za odgovornost u odlučivanju. Ministar
        je naveo u Grožnjanu da će u donošenju odluka poštivati
        struku. Nadam se da će iza toga i stajati. Naša struka je naše
        društvo!
        Lijepi pozdrav svima
        Mirjana Kolarek Karakaš