[pedijatrija] Re: Model ugovaranja

  • From: Ilonka Artuković <artukovic.ilonka@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 4 Dec 2012 01:38:01 +0100

PS:  Poslala sam nedovršenu poruku.
       Htjela sam reći  još i ovo, da bi se na tom sastanku trebali
dogovoriti s našim pregovaračima oko
       plana  "*B" ako  nam ne uspije plan" A " a to je sve izglednije.*
*       *Ministarstvo Zdravlja želi reformu i po svoj prilici, iako smo se
mi nadali, neće biti
       " nereformiranih".
       Zato je bitno da se svi skupa, dogovorimo kako dalje i da svi na
neki način preuzmemo
       odgovornost.
       Neka naša predsjednica koordinira pregovore, ali neka ima i
mogućnost da im se prilagođava,
       ako ne ide  cjelovita glavarina neka ide drugačije, ali da budemo
izjednačeni u primanjima
       s druge dvije djelatnosti u PZZ-u.
       Srdačan pozdrav svima,

        Ilonka  Artuković

Dana 4. prosinca 2012. 01:18 Ilonka Artuković