[pedijatrija] Re: Model ugovaranja

  • From: "Vlatka Putar-Kranjc" <putar-kranjc.vlatkapedijat.ord@xxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Dec 2012 20:05:04 +0100

Poštovani kolege,
sutra ne dolazim, moj stav se zna , dogovoren je na sastanku u Tuheljskim
Toplicama, mislim da je to stav i svih ostalih 100-tinjak pedijatara koji su
tamo nazočili. Pa dokle ćemo sami sebe uvjeravati?
Pitam se samo tko se to s nama poigrava i s kojim kompetencijama, i od koga su
izabrani, ili može i drugačije - tko je uopće UO HPD. Pitam se s kojim pravom
kolegice uopće sjede u tom UO, ako mu rade iza leđa, i pitam se kakvi su to
uopće ljudi koji nemaju petlje reći što misle, odnosno jedno govore a drugo
rade.
Mislim da je to pomanjkanja životnog morale i etike. Nekada se govorilo o
unutarnjem i vanjskom neprijatelju, bilo mi je to smiješno. Sada znamo što je
to unutarnji neprijatelj.  Poštovani kolege ponekad treba imati petlju reći što
misliš, a nekima je baš to najteže, ali raditi svima iza leđa, za njih je šala
mala.  Mislim da je to veliko razočarenje za sve nas. LP Vlatka!