[pedijatrija] Fw:

  • From: Mirjana Kolarek-Karakaš <mirjana.kolarek-karakas1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Dec 2011 21:24:12 +0100

----- Original Message -----
From: Mirjana Kolarek-Karakaš
To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
Sent: Sunday, November 27, 2011 2:54 PM
Subject: Re: [pedijatrija]

Poštovani svi,
mišljenja sam da iskaznicu imunizacije, svakom novorođenčetu, treba osigurati
rodilište u kojemu je rođeno.
Smatram da bismo na ovakav odgovor Ministarstva trebali i morali reagirati.
Svatko u ovoj državi mora znati što je u čijoj kompetenciji,
tko je za što odgovoran i na kraju što netko treba platiti. Zar nije dovoljno
što mi pedijatri kupujemo za svako dijete zdravstvene i cijepne kartone
koje uredno proslijeđujemo dalje kada dijete odraste, bez ikakve naknade.
Odlaskom u mirovinu poklanjamo elegantno 1500 kartona koji vrijede 20 do 30 000
kn.
Sada će se naći netko pametan pa će reći da se kartoni u pisanom obliku
napuštaju. Da, ali se e-kartoni kod ispisa moraju printati a boja i papir isto
tako koštaju.
Zar mi pedijatri moramo trpiti baš sve nepravde koje se na nas svaljuju. Zar se
mi nemamo pravo boriti za pravdu. Da, na prvom mjestu je naša struka,
naši mali pacijenti ali ne razumijem da nam se na teret stavlja kada se želimo
obraniti od nepravdi sustava koje se pred nas stavljaju. Naročito mi je žao
kada su protiv nas naši kolege kliničari koji nisu dana proveli u našim malim
ambulantama, s našim malim pacijentima i njihovim velikim roditeljima,
koji sve svoje frustracije prema sustavu žele preko nas riješiti.
Srdačan pozdrav svima,
Mirjana Kolarek Karakaš