[orasi] Re: Το"έγκλημα"τουελληνικούυπουργείουπαιδείαςστηνειδικήαγωγή

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Mar 2011 08:08:51 +0200

Καλημέρα Δημήτρη. Και την στιγμή που συμβαίνουν αυτά που περιγράφεις
λειτουργεί ο κοινωνικός αυτοματισμός και οι γονείς στρέφονται κατά των
εκπαιδυτικών όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ταυτόχρονα η παράλληλη
στήριξη θεωρείται ως πάρεργο όταν τοποθετούνται εκπαιδευτικοί χωρίς προσόντα
και αυτή είναι ενταγμένη σε δομές που δεν υπάρχει μόνιμη χρηματοδότηση.