[openyourmind] Re: [openyourmind] Οι αμαρτίες του μέλλοντος

  • From: "Giorgos Symeonidis" <pontios22@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Feb 2012 20:47:04 +0200

χαααχαααα καλοοοο καλοοοο!!

From: βασίλης
Sent: Wednesday, February 22, 2012 10:11 AM
To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [openyourmind] Οι αμαρτίες του μέλλοντος

Οι αμαρτίες του μέλλοντος
Κάπου στο έτος 2050 οι εκκλησίες έχουν Η/Υ και τα πάντα είναι υπερσύγχρονα.
Πηγαίνει μια ξανθιά και εξομολογείται... Πάτερ αμάρτησα ένας άντρας με κοίταξε!
ΗΗ!!!! Σε κοίταξε; Πατά διάφορα πλήκτρα στον υπολογιστή και της λέει να κάνει 3
μέρες νηστεία.
Πηγαίνει την άλλη μέρα του λέει: "Πάτερ αμάρτησα ένας άντρας με φίλησε".
ΗΗΗ!!! Σε φίλησε;; Πατά διάφορα πλήκτρα στον υπολογιστή και της λέει να κάνει 5
μέρες νηστεία.
Πηγαίνει την επόμενη μέρα και του λέει: "Πάτερ αμάρ� �ησα! Ένας άντρας μου
έχωσε τον μισό του πούτσο!"

ΗΗ!!! Πατά διάφορα πλήκτρα στον υπολογιστή και της λέει:
- "Φρόντισε να σου χώσει και το άλλο μισό γιατί θα μου βγει δεκαδικός!!"