[openyourmind] Re: [openyourmind] Ενημέρωση

  • From: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΟΥΦΑΣ <pand24@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Feb 2011 22:15:39 +0200

γιασου Δημήτρη.
  ----- Original Message -----
  From: Dimitrios Tsakiridis
  To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, February 08, 2011 6:45 PM
  Subject: [openyourmind] Ενημέρωση

  Αγαπητοί φίλοι:

  Οταν έκανα τη ρύθμιση που περιέγραψα το μεσημέρι, αμέσως μετά έκανα διαγραφή
απο τη λίστα του λογαριασμού του Gmail και ξαναγράφτηκα με το Freemail.
  Τόσο τα μυνήματα αποχαιρετισμού, όσο και τα μυνήματα καλοσωρίσματος, δε μου
τα διάβαζε σωστά.
  Τελικά, ούτε το freemail έχει πρόβλημα, διότι όσα σας έγραψα το μεσημέρι αλλά
και τώρα που γράφω, είναι μέσω του λογαριασμού που έχω στο Freemail.
  Η ρύθμιση που περιέγραψα, καλό είναι να την κοιτάξετε λίγο όσοι έχετε
προβλήματα, διότι μάλλον χάρη σε αυτή τη ρύθμιση με διαβάζετε κανονικά.
  Ολα τα μυνήματα που έρχονται, τα διαβάζω κανονικά, είτε με το λογαριασμό του
google, είτε με το freemail.
  Το ίδιο γινόταν και ότα είχα τα Windows XP και χρησιμοποιούσα το Outlook
express.
  Απλώς δεν ήξερα τη συγκεκριμένη ρύθμιση και δεν ξέρω εάν πρίν απο 5 μέρες
περίπου που έγραφα στη λίστα, εάν με διαβάζατε κανονικά.
  Αρα λοιπόν, το πρόβλημα οφείλεται στην ίδια την ιστοσελίδα του Freelists,
επειδή τα μυνήματα καλοσωρίσματος ή του αποχαιρετισμού είναι αυτοματοποιημένα
και πιθανόν θα έχει κάποιο πρόβλημα η γραμματοσειρά και ο τρόπος εμφάνισης των
ελληνικών, διότι τόσο η λίστα του Sibelius, η λίστα του Midi mag, η λίστα της
Dancing dots κ.α. που δημιουργήθηκαν στην ιστοσελίδα του Freelists, επειδή τα
μυνήματα καλοσωρίσματος τους και διαγραφής είναι στα αγγλικά, δεν παρουσιάζουν
κανένα πρόβλημα.
  Πάντως το ευτύχημα είναι ότι με λαμβάνετε και με διαβάζετε κανονικά.
  Χαιρετίζω όλα τα παιδιά, όπως το Γιώργο Σιούφα, το Γιώργο Μπελίρη, τον
Ντερόγκελ, τον Αντρέα το Χρυστοφόρου και τη Χρύσα Καραθίμιου, με τους οποίους
επικοινωνούμε και μέσω του Skype.
  Χαίρομαι που είμαστε εδώ όλοι μαζί και θα ανταλλάσσουμε απόψεις.

  Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.