[ks] Re: (no subject)

  • From: "andre zahharov" <andrezahharov@xxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 01 Feb 2004 21:03:24 +0200

Ma ei tea, aga kui mina ja mõned teised kaastudengid räime juures käisime siis sain mina tema jutust niimoodi aru, et see inka test mis oli ei ole erialase inka juures midagi, kuna see oli rohkem grammatilise sisuga. Erialane inka on aga sõnavarale baseeruv tund ja seetõttu pidi aine õpetaja ise uue testi tegema ja selle alusel rühma moodustama. Vähemalt nii sain räime jutust aru. Igatahes mina lähen 8-ks kooli ja vaatan.

>From: "Janar Õunpuu" >Reply-To: ks@xxxxxxxxxxxxx >To: ks@xxxxxxxxxxxxx >Subject: [ks] Re: (no subject) >Date: Sun, 1 Feb 2004 18:18:59 +0100 > >Asja põhimõte on selline et need kes ei saanud inka testist läbi need erialast inkat ei saagi võtta. Vot nii on lood selle inkaga > >-- Everyday.com -- >Raadioseriaal "Kitsas king" STAR FM-i hommikuprogrammis argipäeva hommikuti kell 8.15 >Osades: Maarika Vaarik, Andrus Vaarik, Harry Kõrvits ja Peeter Oja.

Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.