[ks] Re: (no subject)

  • From: "Rait Kook" <articson@xxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Feb 2004 16:17:12 +0200

äge, ma ei saa ka midagi aru. millal toimub, kus jne
asi läheb veel naljakamaks, leidsin netist sellise asja:

2003/2004 kevadsemester
(bakalaureuseõpe, 3 AP)

FKV6001 INGLISE KEEL (2 AP)
esmaspäev kell 8.00 K-317 või reede kell 8.00 K-315 õp E.Roosmaa
esmaspäev kell 8.00 K-416 või reede kell 8.00 K-415 õp A.Taiger
esmaspäev kell 8.00 K-315 õp J.Kallonen

FKV6002 ERIALANE INGLISE KEEL (2 AP)
reede kell 8.00 K-402 õp S.Kivihall