[knjigofili] Kjnjiga i rječnici

  • From: Katarina Lendarić <katarina.lendaric@xxxxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 31 Dec 2006 15:14:46 +0100

Pozdrav svima. Uz najbolje želje šaljem i knjigu na dar. Nisam je čitala, ali
Hesse je uvijek za preporuku.

Malo bih i o rječnicima. Imam word translator englesko hrvatski i njemačko
hrvatski. Kad se instaliraju obadva dobije se jedan četverosmjerni. Od iste
firme imam search tran koji se instalira u internet explorer i tada engleski
prevodi na hrvatski. Nisam ga puno koristila jer prijevodi nisu baš najbolji,
više onako za orijentaciju. Što se tiče rječnika stranih riječi, zna se što je
to. Ako netko ima Klajića, Anića ili nešto slično preporučam se.

Katarina