[kfar_etzion] בקשת _ סליחה _ ומחילה

  • From: Susie and Shalom Pam <pamfam@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: יוחנן בן יעקב <yochanan@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Sep 2009 14:45:49 +0300

ליוחנן
1.   אני מציע לך לשקול לבקש סליחה ומחילה מכל החברים שפגעת בהם במאמר שלך בהד.
הכוונה לסעיף האחרון בו אתה עושה דה לגיטימזציה לאנשים שעובדים / עבדו איפה ששיבצו
אותם גם אם זה היה צווארון (או סינר) כחול
ולא לבן.
וכן,   אני יודע שפעם עבדת כמה חודשים  בין "ג'ובים" באמגזית בארבעים השנים
האחרונות.

2.   אין זה נכון לזרוק את כל האחראיות להתפרנסות לא על החבר     ולא על הקיבוץ.
קיבוץ צריך לפתח ולעודד מקומות עבודה וחברים צריכים להשקיע .
ולהשקיע אין פירושו תמיד להרוויח הרבה - בתור איש משרד החינוך בוודאי שמעתעל מצב
המשכורות של מורים .
אולי המורים צריכים "למנף" את משכורתם ולעבור מקצוע?

3.  דווקא בשנים האחרונות כאשר המוסדות העבירו מפעלים ,מטבח, חדר אוכל וכו' לגופים
חיצוניים נשמעת יותר ויותר הטענה מהמוסדות  "האחראיות להתפרנסות היא על החבר".
תחזרו על זה מספיק פעמים וגם באו"ם יסכימו.
שלום פ.