[kfar_etzion] תזכורת_למנויי_אינטרנט_מהיר

  • From: מיחשוב <compshop@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "KFAR ETZION" <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Jun 2007 11:04:51 +0200

שלום לכולם,
תזכורות לכל מי שמחובר לאינטרנט המהיר של הקיבוץ ועוד.
כל מכשיר טלפון שמחובר לקו שעליו האינטרנט המהיר צריך לעבור דרך מסנן שמפריד בין
תעבורת השיחות לבין תעבורת האיטרנט. אם הוספתם מכשיר בבית אנא תזכרו לקבל ממני
מיקופילטר .

אם מפסיקים את המנוי לאינטרנט חובה להחזיר את המודם של האינטרנט אלי.זה עולה כמה
מאות שקלים.

 מי שרוצה לבדוק דואר מרחוק יכול להתחבר באינטרנט לאתר
www.012.net
ולהקליק בצד שמאל על 012 mail
שם להכניס שם משתמש עם
kn_
בהתחלה
להזין סיסמה ולראות את הדואר.  נא לבדוק עכשיו אם ידוע לכם סיסמת הכניסה לדואר
שלכם.

ואחרון חביב... סנוב,  -  גיבוי כבר עשית?
קיץ נעים
שלום

וה"פרסומת" הקבועה
בעניין לא דחוף - התקשרו למשרד שלי 321.  אם אני לא עונה תשאירו הודעה. אם קראת עד
לכאן - את\ה באמת ראוי ליחס מועדף,
לכן תיידע אותי על ידי שליחת דואר חוזר למכתב זה. אפשר גם לצרף המחאות.
 בעניין דחוף  - להתקשר לפלאפון שלי   62321   (050-5836418) .
    אם איני יכול באותו רגע לענות תשאירו הודעה.    אני אקבל את ההודעה. אל תצלצלו
שנית ושלישית . פשוט תשאירו הודעה.

נא לא להתקשר בענייני עבודה לטלפון הביתי (232)  וגם לא להשאיר שם הודעות בענייני
עבודה.

נא לא לחטוף אותי לשיחה על השביל  "בהזדמנות" .
 לא תמיד יש לי את היומן ולא אתחייב לזכור שיחות חטופות על השביל .
חוץ מזה, למה לך, בכל מקרה אומר לך להשאיר הודעה במשרד.
לסיכום, אם יש בעיה תתקשרו או תכתבו לי דואר אלקטרוני או שימו פתק מסודר בתיבת
דואר  47.
בתודה מראש,
שלום

JPEG image