[kfar_etzion] אין _ אינטרנט _ שעתיים

  • From: מיחשוב כפר עציון <compshop@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Feb 2008 16:39:37 +0200

היום, יום ראשון, לא היה אינטרנט ועוד שירותי טלפוניה כי לא היה חשמל במרכזיה.
אבקש מכל מי שלוקח את החשמל מהמרכזיה (ולפעמים מהמזכירות וחדר האוכל) לחדול ממנהג
זה. הבנו את הרמז.
אבקש ממי שיכול לקדם את התשתית המשופרת עליה קראנו ב"הד" לזרז את התהליך אם רק
אפשר .
כל יום שעובר כרוך בנזקים תקלות ואובדן תקשורת.
ואם כבר  מתכתביפם להלן ריענון  מה שנכתב  אוקטובר אשתקד:

שלום רב,
על מנת לצמצם נזקים למחשבים בחורף בזמן מזג אויר סוער תכבו ותנתקו חיבורי החשמל
והטלפון מהקיר .
יהיו יותר הפסקות חשמל בחורף, אז אל תשאירו את המחשבים דולקים כל הזמן.
מי שיכול לקנות מכשיר אל פסק (הם עולים כמה מאות שקלים) ירוויח כמה דקות כדי לסגור
את המחשב בצורה מסודרת בעת הפסקת חשמל.
מי שלא קונה אל פסק שיקנה "מגן ברקים" עם תו תקן של מת"י.  הם נמכרים גם באספקה.
(...לא, אני לא מקבל אחוזים...).
כל זה מקטין, אבל לא מבטל לגמרי, את הסיכויים שהמחשב ייפגע.
מה שמביא אותי לנושא של:
 גיבויים.
תעתיקו לתקליטור או דיסק אן קי או תעביר למחשב אחר כל חומר חשוב שלך.
תבדקו שיש לכם את דיסק ההתקנה של התוכניות החשובות במחשב.
הניחו פטיש 5 קילו וקאטר כבלי חשמל בטווח ראיה של המחשב , ככה, שהגולם יתנהג יפה.

איך אני יכול לבדוק את הדואר מרחוק?
השאלה נשאלת שוב ושוב כאשר נוסעים לנופש חופש חו"ל או הדודה בכבול.
אז ככה - תלך לאתר
www.012.net
בצד ימין לחיצה על הקישור:
012mail
בתיבת הדו שיח שנפתחת לאימות יש לרשום שם משתמש עם קידומת    "_kn  "  והסיסמא שלך.
לדוגמה אם הדואר שלך chaveriko@xxxxxxxxxxxxxxxxx
אז לצורך אימות תרשום kn_chaveriko  .
מי שרוצה ובחינם חשבון דואר עם תיבה גדולה שישקול פתיחת GMAIL של GOOGLE  . יש
ממשק גם בעברית.
אחרון חביב:
אני עדיין ממליץ לא לקנות את מערכת ההפעלה VISTA. אני עדיין ממליץ על XP .
בעיות הכבדות,( גם שלי, גם של ויסטה),וחוסר תאימות ,( גם שלי, גם של ויסטה),מקשות
על החיים. אז, אם יש לך ברירה תעבוד עם XP.

להזכירכם: עוגיות מזרחיות מתקבלות אצלי תמיד בשמחה.
               תשתו הרבה חם, אל תשכחו את המעיל והכובע...
                                                                        אמא

וה"פרסומת" הקבועה
נא לא להתקשר בענייני עבודה לטלפון הביתי 232 וגם לא להשאיר שם הודעות בענייני
עבודה.
 עניין דחוף  - להתקשר לפלאפון שלי   62321   (050-5836418) .
    אם איני יכול באותו רגע לענות  תשאירו הודעה.    אני אקבל את ההודעה. אל
תצלצלו שנית ושלישית . פשוט תשאירו הודעה.
לא דחוף - התקשרו למשרד שלי 321.  אם אני לא שם תשאירו הודעה.

יש אנשים שבראותם אותי על השביל, לבם רחב באושר עילאי. אלו לאו דווקא בני משפחתי.
אלה אנשים שסובלים באחד ממדורי הגיהינום של הטכנולוגיה זה זמן רב, ולא מצאו דרך
למזור על ידי הרמת אפרכסת לאוזן וישמעו צליל חיוג ויחייגו 321 וכבקסם יסירו מר לבם
.
 אלא עכשיו לחטוף אותי על השביל "בהזדמנות" .
להם אומר "תכבה ותדליק מחדש,....ותשאיר לי הודעה אם זה לא עוזר".
 לא תמיד יש לי את היומן ולא אתחייב לזכור שיחות חטופות על השביל או בבית הכנסת.
אם יש בעיה תתקשרו 321 או תכתבו לי דואר אלקטרוני compshop@xxxxxxxxxxxxxxxxx או
שימו פתק מסודר בתיבת הדואר .
בתודה מראש,
שלום

No trees were killed in the sending of this message but a large number of
electrons were terribly inconvenienced.