[ke_chavrim] Re: FW: קלפיבעניןשינוייםבביתכנסת

  • From: shlomo dancziger <shlomod@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: mipo@xxxxxxxxxxxxxxxxx, ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Jul 2009 09:46:31 +0300

אמיתי שלום,

אני שמח שאתה מודה שרצונך להסדיר מעמדם וזכות הצבעה של תושבים. אך הדרך לעשות
זאת היא בדיון מסודר על הנושא ושינוי מסודר של התקנון הקיים בכפר עציון.
מסופקני עם אסיפה רשאית לאשר רטרואקטיבית תהליך פסול. לדבריך וגם לפי פרוטוקול
של אותה אסיפה שהחליטה על הצבעה בקלפי בכלל לא עלתה לדיון  האפשרות של הצבעת
תושבים בקלפי. ניהול הצבעות לא תקין בעבר אינו מטהרת את השרץ.

לפי חו"ד משפטית של רשם האגודות השיתופיות הצבעה בקלפי המתנהלת כעת היא פסולה
ואינה חוקית. אין בעל תפקיד בקיבוץ אשר רשאי על דעת עצמו לשנות מתקנון האגודות
השיתופיות. למען הגילוי הנאות התהליך מול רשם אגודות השיתופיות כבר החל.

בברכה החברים,

שלמה דנציגר

  _____