[ke_chavrim] FW: קלפי בעניןשינויים בבית כנסת

  • From: shlomo dancziger <shlomod@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: ke_chavrim@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Jul 2009 21:36:15 +0300

לכל החברים שלום,

ביום שישי שעבר פורסם פתיחת הצבעה בקלפי לגבי שינויים בבית הכנסת. בדף הסבר
המצורף לפתקי ההצבעה נכתב ש"מוזמנים להצביע חברים ותושבים כאחד".

מכיוון שהנושא חשוב לי אני מעוניין שתתקבל החלטה שלא יהיו עליו עוררין. לאחר
בדיקת תקנון הקיבוץ והתייעצות עם גורמים משפטיים כולל רשם אגודות שיתופיות
הובהר לי שההצבעה הזאת אינה חוקית כלל כיון שזכות ההצבעה שמורה לחברים בלבד ואי
אפשר לאפשר לאנשים שאינם חברים להצביע ללא שינוי תקנון הקיבוץ. העליתי את
ההרהורים האלו לפני הנהלת האסיפה (אמיתית ואליעז)וביקשתי להפסיק את ההצבעה.
אמיתי ענה לי שהצבעת תושבים כבר נעשה בעבר. תירוץ זה דחוק ביותר והמשך קיום
הצבעות בניגוד לתקנון הישוב עלולות להכניס אותנו לתסבוכת משפטית.

אין לי התנגדות לשינויים בתקנונים אם החברים רוצים בכך. אך כל עוד שזה לא נעשה
אני מבקש להקפיד על התקנון הקיים.

בברכה,

שלמה וכרמל דנציגר