[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Új blogbejegyzés: Hírek házunk tájáról

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Apr 2010 02:22:32 +0200

Sziasztok!
Áron, közben fel is raktam, meg is néztem.
Most ez még szerintem sem használható sok mindenre, de azért én ebben nagy lehetőségeket látok. Na nem ebben a formában.

Ha viszont olyan esetekben, amikor az nvda nem olvas valamit, az egyes szkriptekben biztosan le lehet programozni, hogy az nvda képernyőhurka mit és honnan olvasson ki, amit más technológiákkal nem lehet. Biztosan segíti ez majd az áttekintő kurzort is, az eddig ki nem olvasható részek tekintetében.. Kíváncsian várom a további fejleményeket, bár azok biztosna nem fognak kívülről látszani, hanem a "motorháztető alatt" lesznek.

S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)

Tekintse meg a lista honlapját a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda