[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Új blogbejegyzés: Hírek házunk tájáról

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Apr 2010 02:24:24 +0200

Sziasztok!
Bocs az ismételt levélért... Nekem végülis mindegy, de ez a lista is bőven megfelelő arra, hogy közzétedd az infót. Szerintem felesleges újabb hírlevelet készíteni, ennek a listának a forgalma elég kicsi, nem hinném, hogy megterhelő lenne az a havi egy-két levél.
Én most több forgalmat generáltam, mint ami az elmúlt hónapban volt.

S.geri
"Tudtuk, hogy az ember esendő, S nagyon adós a szeretettel." (Ady)
------
Ha akar kuldeni egy uzenetet erre a listara, akkor irjon a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
cimre.

ha leakar jelentkezni erröl a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" szóval a targyban.

Tekintse meg a lista honlapját a http://www.freelists.org/webpage/hu-nvda
webhelyen.
A NVDA magyar forditas honlapja a
www.eurpod.com/nvda.html
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol és letudja
tolteni a legujabb verziot.