[hu-nvda] a NVDA termmék reklámozása

  • From: Tomi <geczy@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Aug 2007 17:46:08 -0400 (GMT-04:00)

Hello minden levelezo felhasználónak! Ez Tomi.

Lenne egy kérdésem mindenki ffelé:

Jelenleg, ahogy nézem, csak 14 magyar nvda felhasználó létezik. Tudom, ez nem
sok.
Eddig (július 2007) a fordítás tele volt nyelvtani hibákkal. Nem csak a
kézikönyvben voltak helyesírási gondok, hanem maga a termék funkciói is
tartalmaztak néhány nyelvtani férreírásokat. Július 24-n, átmentem az egész
nyelvcsomagon és minden üzenetet átvizsgáltam. Voltak üzenetek amik teljesen
átletek írva, de a legtobb (70%) maradt a réginek. Vannak olyan események, ahol
én nem tudom megszabni, hogy hogyan jöljön ki az üzenet. P.l ilyen a
honlapokban: kilépés a listaból. Mivelhát a "kilépés a %ból" van használva
minden elem kimondásakor, nem tudom megszabni hogy egy listánál vagy egy
táblázatnál mást mondjon. a % jelt mindig behelyettesíti egy szóval: Táblázat,
lista, mezo.

Szóval. Jelenleg nyelvtanilag szerintem jól áll a NVDA. Ok, biztos vagyok hogy
még 100% hogy vannak hibák és egyéb gondok. De szerintem a nyelvtan 90% jó.

Szeretném, hogy a NVDA tobb felhasználói kört kapjon. Ez természetes, mivelhát
minden cég - program terjezto  a legtöbb felhasználókat akarja a termékhez.
Kéne egy reklámozási módszert kialakítanunk: Ebben kell mindenkinek a
segítsége. Már egy pár dolgot kitaláltam:

1. Ha te/ön tudsz/tud egy olyan emberröl, aki a vakok Budapesti álltalános
iskolájába jár: Valakinek kell egy bemutatást késziteni a nvda-ról. Ez egy
informatikai osztályra is elég. Persze kéne tanári engedély, de szerintem
valahogy megoldható. Ha minden jól sikerül és még páran elkezdik a NVDA
terméket használni, még pár ezer forint is bejohet a játékba. :)
2. Különbozo fórumokon és listákon említse meg a NVDA-t. Vannak olyan listák,
ahol a téma meg van szabva. Ilyenekre nem ajánlott írni a nvda-ról, de p.l:
mint a vaklistán jó ötlet lenne.
3. Ha van egy látás sérült ismerose, ismertesse neki(k) a nvda-t. Nem kell egy
100 perces demót adni, hanem csak az alapot bemutatni. A végén pedig adja meg a
honlap címét.

Köszönöm mindenki segítségét a  NVDA magyar fordításában és ebben a reklámozási
tervben. Kérem továbbra is olvassa a listát. Mindjárt fogok küldeni egy pár
üzenetet amit a NVDA fejleztok küldtek a fo listára. Ezeket természetesen
lefogom fordítani magyarra.

üdv:
Tomi

ha leakar jelentkezni err�l a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz�val a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�t a
//www.freelists.org/webpage/hu-nvda
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �s letudja