[hu-nvda] egy hét sszünet

  • From: Tomi <geczy@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 5 Aug 2007 12:40:36 -0400 (GMT-04:00)

Tisztelt NVDA felhasználók!

Augusztus 5 és augusztus 12 dátumok közt tárborba megyek. Ez azt jelenti, hogy
minden jelen NVDA feladat ideiglenesen leáll.
Most küldtem be a legújabb nyelvcsomagot a kordinátornak. Ez a csomag csak is a
trunk snapshot verziókat illeti, és a "output device" kombinált listamezot
"kimeneti ezköz" névrée fordítja.

Szóval, ha valamilyen gond lenne valakinek a NVDA használatával, a
hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
címen mindent meg lehet kérdezni. Biztos vagyok, hogy valaki a listán tud
válaszolni a legtobb problémákra.

üdv:
Tomi

fo NVDA magyar termégfordító

ha leakar jelentkezni err�l a listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz�val a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�t a
//www.freelists.org/webpage/hu-nvda
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �s letudja